Pijnklacht
Wanneer u een acute pijnklacht heeft, wacht dan niet tot de volgende controle, maar neem contact met ons op. Tijdens openingstijden doen wij altijd ons uiterste best om u bij spoed of bij pijnklachten op dezelfde dag nog te behandelen. U kunt ons bereiken op 073-6566212.

Buiten de openingstijden is er een spoedgevallendienst geregeld met de daaraan meewerkende tandartsen uit de omgeving. Welke tandarts die dag de spoeddienst verzorgt staat vermeld in het bovenstaande overzicht. Tevens staat dit vermeld in het Klaverblad en op het antwoordapparaat van onze praktijk.

Wanneer gaat u naar de spoed tandarts?

Als u ernstige pijnklachten heeft of wanneer er na een tandartsbehandeling problemen zijn ontstaan die niet kunnen wachten, neemt u contact op met de spoed tandarts. Dit geldt bijvoorbeeld voor een nabloeding of een afgebroken tand na een ongeluk.

Voorbeelden van spoedklachten zijn:

• Ernstige pijnklachten
  • Nabloedingen van een tandheelkundige behandeling
  • Afgebroken of loszittende tanden na een ongeluk

Indien u van deze dienst gebruik wilt maken moet u rekening houden met de volgende punten:

• u moet zich kunnen legitimeren
  • u moet uw verzekeringspasje meenemen
  • u moet mogelijk direct contant kunnen afrekenen

voor behandelingen na 17.00 uur, in het weekend en ’s nachts betaalt u bovendien een toeslag.

Voor informatie over tandletsel, klik hier voor de folder tandletsel van het Ivoren Kruis.

MEDEDELING

Na 10 jaar samenwerking moeten wij na de kerstvakantie helaas afscheid nemen van onze tandarts Heleen van Asseldonk. Zij ruilt haar stoel en reistijd bij ons in voor een stoel en 5 minuten fietsen in haar woonplaats Nijmegen. Wij wensen haar het allerbeste toe en zullen haar zeker missen.

Klik hier voor meer informatie

Omdat wij niet meteen een vervanging voor tandarts van Asseldonk hebben zullen controles deels opgevangen worden door de mondhygiëniste Toos Ernst. Behandelingen worden uitgevoerd door tandarts de Valcke. Hierdoor ontstaan er onverhoopt wel langere wachttijden bij het inplannen van een bezoek aan de praktijk. Wij rekenen op uw begrip in deze. Namens het team van tandartsenpraktijk A.E.M. de Valcke, Bij voorbaat dank.